Sjukstugan

Hela helgen har inneburit sjukstuga. Charlie vaknade med feber i fredags och sedan dess har det varit lite av en circus. Natten mot lördag började han kräkas. Det lugnade ner sig framåt morgonen men då var det Nicklas tur att börja kräkas. Magsjuka antar jag. Men *peppar peppar* varken jag eller Kimmy har känt av något än.

Magsjukan var dock snabbt övergående. Nicklas var okej framåt kvällen, och efter att ha sovit 14 timmar kunde han ta Charlie om han vaknade under natten (vilket han hade gjort ett par ggr). Jag lyckades få lite sömn vilket jag knappt fick natten innan. Var riktigt behövligt! Jag brukar i normala fall inte sova mer än 5-6 timmar per natt. Men om jag inte får sova mina timmar blir jag mer zombie än levande.

Lilleman är fortfarande inte okej. Han snorar och febern håller sig envist kvar. Han ska få en ny dos Ipren om en halvtimme och jag hoppas han somnar en stund. Stackarn är helt färdig ♥ Just nu ligger han nerbäddad i soffan och halvkikar på tv'n. Kimmy är pigg men har börjat hosta. Håller tummarna att hon håller sig frisk och att Charlie snabbt blir bättre.

Nu längtar jag efter vår, frisk luft och friska barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0