Krångel och strul.

Igår var det krångel med diverse saker och huvudet värkte precis som det gjort de sista dagarna. Jag var fruktansvärt irriterad över att bli anklagad för saker och ting som inte ens stämmer. Men jag försöker tänka positivt för nu är saker och ting på väg att lösas!

När det var dags att natta barnen igår bestämde jag mig för att följa med upp. Vanligtvis lägger Nicklas barnen så att han får vila en stund innan jobbet. Men jag var så slut och mådde inget vidare så jag hängde på. Somnade som en stock och vaknade ett par ggr i natt. Annars sov jag gott! Vid fyra i morse vaknade Charlie och hojtade om välling men jag lyckades övertala honom att somna om.

Lämnade barnen på skola och dagis. Visade sig att det blivit strul med ännu en sak som jag trodde var fixat. Men snälla K skulle lösa det. Är så tacksam för hjälpsamma människor!

Nu sitter jag inkurad i tjocka mjukiskläder. Ska ta tag i tvätten. Den är vikt och färdig men ska bara läggas in i garderoberna. Skulle jag gjort igår men lillebror kom och hälsade på :)

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Tack för din fina kommentar inne hos mig! Gulle! kram

2012-02-08 @ 12:19:59
URL: http://endenise.se
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Jobbigt med en massa strul. Hoppas det blir snabbt lättare för dig! :)

2012-02-08 @ 20:08:20
URL: http://finest.se/sojkasframtid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0