Äntligen!

Vid två väckte jag karln i huset och strax därpå ringde telefonen. Det var från Solbacka och de var i behov av vikarie på en gång. Så jag slängde mig på cykeln och cyklade dit. Klart att jag tackar ja! Och jisses vad skönt att vara tillbaks. Var underbart att äntligen få jobba lite igen. Bäst av allt är väl att jag även jobbar lördag och söndag.

Kimmy sover över hos farmor och Charlie sover gott i sin säng. Jag & Nicklas ska käka lite gott. Sen får jag nog krypa ner i sängen och kika på mitt Vampire Diaries innan jag måste sova.

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

sv Tack för ditt tips :) Det verkar som om Rasmus var mer sugen på Babybjörn utan ryggstöd dock. Vi får se. Jag ska testa med toasits imorgon, funkar inte det så köper vi oss en potta :D

2012-01-21 @ 02:28:54
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0