Fredag den 13:e

Jag kan tänka mig att de flesta som bloggar kommer att nämna att det är fredag den 13:e. Vanligtvis är fredag den 13:e som vilken dag som helst för mig. Men just idag börjar jag undra om det inte har påverkat en aning. Eller livet kanske är som vanligt? Fullt av otur! Men jag är oerhört tacksam för min familj. Barnen och Nicklas gör att jag kommer på andra tankar.

Kimmy är i skolan och Charlie myser med "nusten" (Snuttefilten). Misstänker att han kommer att bli en väldigt artig liten kille. Tackar alltid för sig, säger förlåt om han gör något som han inte får och nu idag sade han "prosit" när jag nös! Haha. Hjärtat smälter och jag började undra om jag fått något hormonpåslag för tårarna trängde upp.

Fredagen kommer med största sannorliket bli ovanligt lugn. Nicklas ska iväg på jobb och vi andra kommer nog att hålla oss på hemmaplan och hitta på något roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0