Frisk luft är knark.

En promenad var behövligt. Känns klarare i huvudet och det är alltid lika skönt att få röra på sig. Men ett tag trodde jag inte att det skulle bli av. Charlie hade noll tålamod, allt skulle ske där och då. Kimmy skulle inte klä på sig ordentligt utan tyckte att hon skulle gå i sina termoleggings och vårskor. Men jag lyckades åtminstone få på henne tjocka strumpor och stövlarna istället ;)

Ja, ute var det inte allt för varmt. Det gör inget. Jag föredrar det så. På hemmaplan igen slängde jag ihop lite lunch. Platsade bra i magarna. Trodde för en liten stund att jag skulle lyckas lägga Charlie för en powernap, men HAHAHA! Han verkar ha fått en adrenalin kick eller något liknandne. Rusar runt här hemma med sin grävmaskin och är väl allt annat än försiktig. Vet inte hur många ggr jag får påminna honom om att leksaker inte håller för att slå på, kasta i golvet osv. Men det går inte riktigt in. Ett under om den stora grävmaskinen han fick i julklapp håller för dagen...

Snart dags att väcka karln i huset. Blir väl en snabb sväng till någon affär för att handla hem "fredagsmys" till barnen. Vid fem drar Nicklas iväg för att gå på bio med killen han är kontaktperson till så det blir nog lugna puckar ikväll. Hoppas jag. Vet ju hur det gick sist jag skrev så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0