Sjukstuga

God morgon i stugorna!

Här är det riktigt svinkallt på vår nedervåning och jag lider för mig själv. Temperaturen ute visar -10 grader och snön vi fick i lördags ligger otroligt nog kvar!

Här hemma är det sjukstuga som gäller. Charlie fick feber igår kväll. Bara 38,1 dock så det är ju inga 40 grader som han vanligtvis brukar slå till med. Kimmy skulle ha gått till skolan idag men hostar som en tok och snorar så vi bestämde att hon får vara hemma. Ska de vara ute och leka så lär hon hosta sönder sig själv.

Ikväll är det jobb som gäller för mig! :) Äntligen så har det släppt! Jobbar ikväll, på söndag och sedan nästa helg! Så det innebär ju lite extrapengar i kassan. Behövs nu när vi ska spara ihop till en extra hyra. Får ju betala två hyror i april vilket innebär att vi får lägga ut en hel del på just hyra. Det innebär både för- och nackdelar. Fördelarna är att på så vis får vi tre veckor på oss att flytta och flyttstäda. Jag känner att det behövs. Annars hade vi fått flytta och flyttstäda på samma dag och det hade blivit lite väl intensivt! Nackdelarna är att vi förlorar så pass mkt pengar. Men det ska bli så skönt att flytta så det gör väl att man inte tänker så mkt på det.

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid Kimmy och kika på Peter Pan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0