Balsam för själen.

Två dagars kalasande är över och jag jublar lite inombords. Jag älskar att se mina barn öppna paket och blåsa ut ljus men jag tror minsann att det tog på krafterna hos oss allihop! Men lillkillen blev supernöjd över sina paket och han tackade inte nej till vare sig tårtan igår eller glasstårtan idag! Visst, tårtan var väl ingen större höjdare. Passionsfrukten kändes lite felplacerad och jag är iaf inget större fan av vit choklad. Men vi hade ju småkakor som kompenserade ganska bra ;)

Båda barnen sover gott i sina sänger. Nicklas är och jobbar. Jag sitter ganska bekvämt i soffan och kikar på House. Sedan jag blev arbetslös har jag fått tid till mina egna intressen och det är underbart! Trots att det suger att sitta hemma och glo om dagarna så är det balsam för själen att äntligen hinna rå lite om sig själv. Jag har börjat läsa böcker igen, hinner kika på bra serier och försöker bli bättre på att fota. Men mitt största intresse inredning lär jag inte få pyssla med förrän vi har två inkomster! Hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0