...

Fredagen visade sig bli att allt annat än lugn. Jag kan väl avslöja att det visade sig vara fredag den 13:e med klara besked. Det var kaotiskt och ännu har det inte blivit något avslut på det hela men jag hoppas att det lugnar ner sig en aning snart. Annars blir det till att slå näven i bordet ganska rejält.

I övrigt flyter livet på som vanligt. Barnen är sjuka om vartannat. Nu är det Charlie som åkt på en förkylning med tillhörande ögoninflammation. Kimmy börjar nog också bli sjuk, hon klagade över halsen för en stund sedan. Men jag är väl inte helt överraskad. De hinner knappt komma tillbaks till skola eller dagis innan det är dags för nästa omgång virus eller bakterier!

Men men, det finns alltid något positivit i livet! Vår lägenhet är uppsagd från och med 1 maj och i påsk flyttar vi. Jag längtar så att det gör ont. Det ska bli så jäkla härligt att få breda ut sig på alla kvadrametrarna och få göra ordning barnens rum.

På jobbfronten har det blivit ett litet litet framsteg. På lördag jobbar jag 8 timmar! Ack så skönt det ska bli! Jag blir tokig om jag ska vara arbetslös mkt längre till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0