Visdomstanden

Vilken kväll... Nicklas kom hem med en massa flyttkartonger. Vi satte genast igång med att tejpa kartonger och packa. Jag packade ner det mesta av barnens leksaker och grejer. När Charlie hade badat färdigt inför läggdags och skulle hämta pyjamas hade han utbristit att det var "fiiiint!" på hans rum! Haha. Hela rummet är fullt med staplade kartonger.

Sitter och slöar framför datorn. Nicklas sover i soffan, trots att han ska vara vaken tills i morgon bitti. Han jobbar natt och brukar vara vaken söndag natt för att "vänja in sig". Men mja, det går ju inte så strålande! Haha. Charlie envisas med att inte sova. Har bäddat ner honom i resesängen så att han inte smiter men han är klarvaken. Han slocknade tvärt i soffan vid fem i eftermiddags och jag fick inte liv i honom så han fick sova en stund. Så nu får jag kämpa med en kille som inte vill sova istället! Men han ligger lugnt och gosar med snuttefilten så förhoppningsvis så somnar han snart.

Har lite ångest. Ska till tandläkaren på tisdag och dra ut en visdomstand. Har skjutit upp den förbannade tiden säkert fyra ggr för jag blir så nervös för sprutorna. Jag är inte rädd men inbillar mig hela tiden att jag måste byta tiden. Hade tänkt byta tiden nu ikväll också, men så funkar inte landstingets hemsida. Är nog ödet som vill tvinga mig till tandläkaren! Så kanske lika bra att jag pallrar mig dit och får tanden utdragen.

Ska packa väskor, fixa frukt och annat inför morgondagen. Sen kryper jag nog ner under täcket och kikar på ett eller två avsnitt av Sons of Anarchy! Fick för mig häromdagen att jag bara hade ett avsnitt kvar av säsongen, men hade glömt att jag råkat flytta ett par avsnitt till en annan mapp. Så nu har jag åtminstone 2-3 avsnitt kvar. Sen får jag vänta till september! Buhu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0